loading...
عصر بازی
علي رحيمي زاده بازدید : 71 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

Shadow Warrior بازی جنگجوی سایه Shadow Warrior برای PC

Shadow Warrior - Black Box Version

Shadow Warrior یا جنگجوی سایه نام یک بازی سه بعدی و کلاسیک در سبک تیر اندازی است که توسط کمپانی Flying Wild Hog ساخته شده که انتشار آن بر عهده کمپانی نه چندان مشهور Devolver Digital است. در این بازی سرونوشت جنگجویی افسانه ای به نام Lo Wang را به نمایش می کشد و همگان را با قدرت بی نظر او آشنا می سازد. بازی ترکیبی فوق العاده حیرت انگیز از نبرد با سلاح گرم و خون ریزی های وحشتناک با سلاح های سرد نظیر شمشیر است. صحنه های بازی بسیار زیبا و پرگرافیک طراحی شده اند زیرا در ساخت این بازی از موتور گرافیکی هوشمند بهره برده شده است.

در بازی جنگجوی سایه نورپردازی فوق العاده ای به کار رفته که همراه با صداگذاری بی نظیر و هیجان انگیز تمام گیمر ها را سر جایشان میخکوب کرده و آن ها را وادار می کند با تمام وجود بازی را به آخر برسانند. داستان بازی از آنجا شروع می شود که رئیس لو وانگ به او دستور می دهد که او یک تیغه افسانه ای را از جایی بدزدد وبرای او پس بیاورد اما اون در ادامه متوجه می شود که اتصال این تیغه با خدایان باعث فشار و بدبختی زمین می شود که در انتها نیز زمین نابود می شود . حال او به دنبال حقیقت می رود و در این مسیر با موجوداتی عجیب و همچنین تبهکارانی خطرناک مواجه می شود که برای زنده ماندن باید با استفاده از سلاح های متنوع و همچنین سحر و جادو آن ها را نابود کند. گیم پلی بازی Shadow Warrior با توجه به انواع سلاح های سرد و گرم قدرتمند بسیار زیبا و چالش برانگیز است و باعث می شود تا هنگام نابودی دشمنان حرکات متنوعی استفاده کنید.

dvd بازی جنگجوی سایه Shadow Warrior برای PCهم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( Reloaded ) این بازی جذاب را در فالب دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 5500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


علي رحيمي زاده بازدید : 208 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (1)

Sniper Ghost Warrior 2 دانلود بازی اسنایپر Sniper Ghost Warrior 2

Sniper Ghost Warrior 2 - Black Box Version

Sniper Ghost Warrior 2 نام نسخه دوم از بازی تک تیر انداز است که در سال 2013 برای کامپیوتر عرضه شد و توانست موفقیتی بسیار بهتر نسبت به نسخه اول خود بدست آورد. کمپانی City Interactive با عرضه نسخه دوم تک تیرانداز سعی کرد تا اشتباهات بزرگ خود در نسخه اول را به کلی برطرف کند و مقداری در این کار موفق بود. طراحی نسخه اول بازی با موتور Chrome Engine 4 انجام شد که تصویری فوق العاده زیبا از جنگل ها و محیط نشان می داد اما در طراحی شخصیت ها و افکت ها فوق العاده ضعیف بود و همین امر فاجعه ای بزرگ برای نسخه اول به شمار می رفت. اما در نسخه دوم به لطف استفاده از موتورCryENGINE 3 گرافیک بازی بسیار عالی و خیره کننده بود و در اولین ترایلری که از آن به نمایش در آمد توانست توجه بسیاری از گیمر ها را به خود جلب کند.

در ساخت بازی Sniper Ghost Warrior 2 سعی شده تا محدود دید گیمر بسیار بهتر از قبل شود و همچنین افکت های بازی و همچنین انعکاس و شکست نور نیز بسیار زیبا طراحی شده اند که مسلما باعث ایجاد صحنه هایی واقعی تر از قبل می شوند.احساسات شخصیت ها نیز در هنگام برخورد گلوله و چاقو نیز بسیار به واقعیت نزدیک است و این نشان از آن است که سازندگان بازی به طور جدی قصد داشته اند تا بازی کم نقص و پرهیجان را روانه خانه های تمامی گیمرها کنند. بازی در اطراف کوه هیمالیا جریان دارد که در آن پوشش گیاهی و همینطور معماری های منحصر به فرد جلوه ای فوق العاده به منظره ی بازی می دهد. کمبود سلاح ها و مهمات بازی Sniper Ghost Warrior 2 نیز نسبت به نسخه اول بهبود یافته و از سلاح های پیشرفته تر با قدرت و کیفیت بیشتری استفاده شده است .

 

 dvd دانلود بازی اسنایپر Sniper Ghost Warrior 2

هم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( Reloaded ) این بازی جذاب را در فالب دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 5500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علي رحيمي زاده بازدید : 55 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

viking battle for asgard بازی وایکینگ ها Viking Battle For Asgard


Viking Battle for Asgard - Black Box Version

Viking Battle for Asgard داستانی متفاوتی درباره شخصیتی قدرتمند به نام Skarin دارد که عضوی از خانواده ی بزرگ وایکینگ ها محسوب می شود. در یک منطقه بسیار دور ارتشی تحت رهبری نیروهای Hel وجود دارد که بسیار قوی و بی رحم هستند و مردم را به شدت مورد اذیت و شکنجه قرار می دهند .حال skarin به همراه چشم Haunting به سمت این شیاطین رفته و با تمام قدرت آن ها را نابود کند و صلح را دوباره به زندگی مردم بر گرداند. در بازی Viking Battle for Asgard چشم haunting بسیار قدرتمند و دارای نیروهای بسیار عجیبی است که باعث شده است تا فرمانروای این نیروهای شیطانی تمام تلاش خود را برای بدست آوردن آن انجام دهند.

نیروهای دشمن بسیار قدرتمند هستند و باید به سرعت دهکده ی کوچک و ضعیف خود را ساخته و تمام تلاش خود را برای دفاع از آن انجام دهید.در این بایز افراد زیادی کمک حال شما خواهند بود مثلا Freya که الهه علم و دانش است سعی دارد تا جلوی hel را بگیرد و برای این کار او Skarin را انتخاب می کند. محیط بازی Viking Battle for Asgard کاملا باز است و در حالی که دارید سعی می کنید مراحل را به اتمام برسانید، می توانید قسمت ها و مکان های جدیدی را نیز کشف کنید. گرافیک بازی بسیار عالی بوده و از جدیدترین موتورهای گرافیکی برای ساخت آن استفاده شده که به کاربران امکان انتخاب رزولیشن و همچنین تنظیمات فوق پیشرفته را می دهد. در طول بازی این توانایی را خواهید یافت که اژدها را رام کرده و به او دستور دهید تا با قدرت هرچه بیشتر آتش بر سر دشمنان ریخته و همه آن ها را نابود کند.. این بازی توسط استدیو بزرگ SEGA در سال 2012 برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است.

 

 

 dvd بازی وایکینگ ها Viking Battle For Asgardهم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( Reloaded ) این بازی جذاب را در فالب دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 5500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


علي رحيمي زاده بازدید : 45 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

Batman Arkham Origins دانلود بازی بتمن Batman Arkham Origins برای PC


Batman Arkham Origins - Black Box Version

Batman Arkham Origins سری جدید از بازی معروف بتمن است که پس از موفقیت نسخه قبل سازندگان این بازی را وادار کرد تا نسخه ای جدید را روانه دنیای گیمرها کنند. گیم پلی بازی چندان تغییر نکرده و همان حرکات نسخه قبل در این بازی هم وجود دارد و تنها تغییر اضافه شدن یک درجه سختی خاص است که قابلیت سیو ندارد و همچنین فقط یک جان در طول بازی خواهید داشت. بخش Combat زیادی تغییر نکرده و فقط چند دشمن جدید و چند حرکت اضافه شده است و ما بقی بخش ها هیچ گونه تغییری نکرده اند. به گیم پلی بازی Batman Arkham Origins یک وسیله جدید به نام Remote Claw اضافه شده است که شبیه وسیله Grapple که در بازی Just Cause 2 وجود داشته، شباهت دارد.

سعی کنید همیشه مخفی کاری انجام دهید زیرا کلید اصلی کسب XP در بازی برای Upgrade قدرت ها و امکانات انجام ماموریت ها به صورت مخفی است که البته شما می توانید برای دوشمنان خود تله گذاشته و از لوازمی مانند Batarang برای از پای در آوردن آن ها استفاده کنید.امکان Batwing نیز در بازی Batman Arkham Origins وجود دارد که به دلیل وجود موج های فراوان در ساختمان ها نمی توان از آن به سرعت استفاده کرد و سریعا خود را به مکان رساند اما بعد از نابودی امواج می توانید از این قابلیت به نحوه بهتری استفاده کنید. همچنین در طول بازی با انجام ماموریت های خاص می توان برخی از ویژگی های جدید را برای بتمن آزاد کرد. گرافیک بازی نسبت به نسخه قبل بسیار پیشرفت کرده است و در همه زمینه ها بهبودی خاصی داشته است که البته محیط بازی Batman Arkham Origins هنوز همان محیط سرد و بی روح است که حس وجود دشمنان و ارازل اوباش در کمین را نشان می دهد. بعلاوه طراحی بتمن و دشمنان تغییرات خاصی نداشته و فقط یک سری انیمیشن خاص و جدید به بازی اضافه شده است.

dvd دانلود بازی بتمن Batman Arkham Origins برای PCم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( Reloaded ) این بازی جذاب را در فالب پنج DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 9800 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علي رحيمي زاده بازدید : 60 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

بازی ماشین سواری آنلاین Speed Up


تورنومنت بزرگ
LG G2 در بازی سرعت بیشتر، شروع شد!

شما می‌تونید با شرکت در این تورنومنت به صورت رایگان و کسب امتیاز، برنده‌ی بهترین تلفن‌های همراه هوشمند LG بشید.

پس وقت رو تلف نکنید! با ورود به تیم خودتون یا ساختن یک تیم جدید در بازی سرعت بیشتر، حریفانرو پشت‌سر بذارید و علاوه بر تجربه لحظاتی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز، جوایز ارزنده به ارزش 4 میلیون تومان بازی رو به دست بیارید.

شروع بازی Speed Up

 

 

علي رحيمي زاده بازدید : 174 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

NBA 2K13 عنوان یک بازی ورزشی شبیه ساز بسکتبال می باشد که شما را به دنیای حرفه ای های National Basketball Association یا همان ان بی ای می برد . در این نسخه شاهد افزوده شدن بازیکنان جدید و حرفه ای مانند Kevin Durant ، Blake Griffin ، Derrick Rose از تیم های بزرگ غرب هستیم . یکی دیگر از بخش های جذاب این بازی پشتیبانی از کینکت برای پلتفرم XBOX360 می باشد . قابلیت های کنترلی این بازی این امکان را به شما می دهد تا تمام حرکات نظیر دریبل ، پرتاب و پاس دادن را به آسانی انجام دهید و مشکلی در کنترل بازی نداشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی PC  این بازی زیبا را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

NBA 2K13-RELOADED

 

 NBA 2K13 PC دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

 

سیستم مورد نیاز بازی:

OS: Windows XP/Vista/7

CPU : Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or equivalent AMD processor

RAM: 2 GB or more

Hard Disk Space: 8.5 GB of free hard drive space

Video Card: 512 MB or more memory Nvidia Geforce 6600 or ATI Radeon equivalent

DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s

Sound: Any sound card which supports DirectX 9.0

 

 

 

علي رحيمي زاده بازدید : 46 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

WRC 4 دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4


WRC FIA World Rally Championship 4 - Black Box Version

WRC FIA World Rally Championship 4 یکی از بازی های جدید رالی بوده که در سال 2013 توسط شرکت Black Bean Games برای PC انتشار یافته است. این بازی بر اساس مسابقات رالی که هر سال توسط FIA برگزار می شود، ساخته شده است و از تمامی قوانین و ویژگی های این مسابقات طبعیت می کند. تیم های مختلفی در این مسابقه شرکت می کنند و 13 مسابقه سخت و رقابتی در هر فصل انجام می گیرد. این نوع مسابقات هر بار در یکی از کشور های جهان برگزار شده و در صورت برد، به کشور های دیگر راه خواهید یافت. هر یک از تیم های این مسابقات در بازی WRC FIA World Rally Championship 4 دارای ماشین های مسابقه ای مختلف و خصوصیات موتوری متفاوتی هستند.

پیست های مسابقه در بازی WRC FIA World Rally Championship 4 به حالت های مختلفی طراحی و بر روی بازی پیاده شده اند و در حین بازی در این پیست ها، با راه های پر پیچ و خم بسیاری روبرو خواهید شد. کنترل سرعت و هم چنین هدایت ماشین در این مسیر ها بسیار سخت خواهد بود، زیرا در بسیاری از آن ها آب و هوا و هم چنین زمین های ناهمواری وجود داشته که مانع از کنترل بدون مشکل کاربر در بازی خواهد شد. در پایان هر فصل FIA مبلغی را به عنوان جایزه به فرد برنده اعطا می کند که از این جایزه می توانید برای ارتقاء ماشین ها استفاده نمایید. گرافیک بازی WRC FIA World Rally Championship 4 از موتور گرافیکی بسیار خوبی بهره برده تا یک بازی با کیفیت و هم چنین با گیم پلی متفاوت در سبک رالی را برای کاربران عرضه کند.

dvd دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4هم اکنون می توانید نسخه ی کامل  این بازی جذاب را در فالب دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 5500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

علي رحيمي زاده بازدید : 514 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (2)

داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی و کاملا سالم RELOADED بازی با حجم ۱۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

علي رحيمي زاده بازدید : 75 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

 

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

Fifa 14 PC-DEMO

 

Fifa 14 pc cover small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC

علي رحيمي زاده بازدید : 77 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بازی زیبای آرکلش : میراث با نام لاتین Aarklash Legacy یک بازی فوق العاده زیبا و حماسی در سبک استراتژی است که به تازگی (سپتامبر) ۲۰۱۳ توسط Bohemia Interactive ساخت و توسعه یافته است. همانطور که از اسم بازی مشخص است بازی در سرزمین های آرکلش به قوع میپیوندد و در اول بازی آرکلش ورود شما را خوش آمد میگوید.۴ شخصیت متفاوت با قدرت های متفاوت تحت فرمان شما هستند که برای پایان تاریکی ها به سرزمین Alahan میروند و در آنجا با دشمنانی که بصورت پیاپی و گروهی آماده مبارزه هستند روبه رو میشوید.برای شکست کافیست از نیروهیا هیرو خود بخوبی بهره ببرید و از قدرت های آن ها دریغ نکنید,موجودات را شکست داده و از آیتم ها برای افزایش خود خود شکست دهید.این جنگ تا مدتی ادامه داشته و شما طبق نجوایی به عالمی دیگر میروید, حال برای هم برای نجات جا خود و سرافرازی آرکلش و هم حفظ برپایی آلاهان تلاش کنید , این حرکت سازنده بر روی بازی علاوه بر پیچیده تر کردن بازی میتوانید گیم پلی را بسیار جذاب تر کند.بازی دارای گرافیک فوق العاده بوده و گیم پلی بازی با بهره گیری از داستان حماسی بازی روند خوبی را در پیش روی گیمر قرار میدهد و بدون شک میتواند نظر هر گیمری را بخود جلب کند.همچنین در کل بازی ۸ شخصیت (هیرو) وجود دارد که شما در زمان جنگ و درگیری های مداومی که با آن ها روبه رو خواهید شما بایست ۴ شخصیت مورد نظر را پیکآپ کنید.

Aarklash: Legacy PC-FLT

 

Aarklash Legacy pc cover دانلود بازی Aarklash: Legacy برای PC

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتان در باره سایت رز بلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 749
  • بازدید کلی : 12,641