loading...
عصر بازی
علي رحيمي زاده بازدید : 58 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

 

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

Hot Wheels World’s Best Driver PC-SKIDROW

 

Hot Wheels pc cover دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC

علي رحيمي زاده بازدید : 125 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

pes14 pc cover دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

علي رحيمي زاده بازدید : 56 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 

 

Need for Speed Most Wanted-SKIDROW | 5.6 GB

نسخه ۲٫۳ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

 

dvd دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دریک DVD (نه گیگابایت) به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب 

علي رحيمي زاده بازدید : 53 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

 

امروز بازی فوق العاده زیبای Blur را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. بازی Blur که به سرعت محو(ناپیدا) معروف شده است توسط شرکت Activision عرضه و منتشر شده است،در بازی 20 نوع شرکت ماشین تولیدات خود را به نمایش گذاشته اند که هریک از این ماشین ها به سلاح و تجهیزات جنگی منحصر به فردی مجهز هستند،شرکت طراح بازی ( Bizarre ) جدیدترین طرح یعنی خاصیت Wheel – To – Wheel را در بازی گنجانده است با این ویژگی می توانید ماشین های خود را از اساس (پایه) تغییر دهید،علاوه بر سرعت حیرت آوربازی، شاهد جنگ ماشین ها در حین مسابقه خواهید بود، مثلا ماشین موشک زن با موشک هوشمندانه متصل به بدنه که باید توسط راننده فعال شود ماشین رقیب را در یک لحظه با خاکستر یکسان می کند. ماشین های Blur همانند ماشین های Need For Speed با زدن نیترو قدرت و سرعت زیادی می گیرند. مسابقات در کشور های مختلفی مانند اسپانیا ، توکیو و… برگزار می شود،یکی از قابلیت های جالب بازی این است که می توانید از راه های مخفی میانبر زده حریف را غافلگیر کنید و با زدن ضربه او را از میان بردارید. هم اکنون این بازی زیبا را می توانید به طور رایگان از ایرانیان دانلود دریافت کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتان در باره سایت رز بلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 732
  • بازدید کلی : 12,624